BEZPIECZEŃSTWO w Hotelu Platinum Palace***** Wrocław

Hotel Platinum Palace***** Wrocław = Kameralny Hotel = Bezpieczna Lokalizacja

Platinum Palace***** Wrocław to kameralny butikowy hotel tuż obok krajobrazowego Parku Południowego wpisanego do rejestru zabytków, w modnej dzielnicy Wrocław-Krzyki  (trasy spacerowe i rowerowe, polany wypoczynkowe, staw z wodotryskami i przestrzenią plażową, unikatowe drzewa i krzewy, pomnik Fryderyka Chopina), w bliskiej odległości od Rynku – jednego z najpiękniejszych w Europie (5 minut samochodem 8 minut tramwajem), nieopodal wyjazdu na A4 ( brak korków). Do odwołania jest obiektem dostępnym tylko dla Gości hotelowych i jego pracowników ( ze względu na zaistniałą sytuację zagrożenia)

Działania w związku z pandemią COVID-19

DOBRE PRAKTYKI W PLATINUM PALACE***** WROCŁAW

GOŚCIE:

1. Obowiązkowe wypełnienie oświadczenia dotyczącego bezpiecznego pobytu w Platinum Palace Wrocław - do zapoznania się  przed pobytem, a do wypełnienia podczas meldunku.

2. Mierzenie temperatury termometrem bezdotykowym przy meldunku – personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa  (w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub innych objawów chorobowych) oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu.

3. Przebywanie w częściach wspólnych, z zachowaniem odpowiednio dużej odległości w stosunku do innych Gości oraz Pracowników ( min.1,5m)

4. Obowiązkowe stosowanie maseczek ochronnych w częściach wspólnych hotelu.

5. Ograniczenie do minimum czasu przebywania w obszarze recepcyjnym.

6. Płatności dokonywane przelewami bankowymi lub kartami płatniczymi.

POKOJE:

1.Wietrzenie oraz dezynfekowanie pokoi po wymeldowaniu Gości, a przed przybyciem kolejnych. Dezynfekcja wszelkich powierzchni w pokoju: mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń, powierzchni płaskich  oraz wszystkich urządzeń sanitarnych w łazienkach. Po wykonanym sprzątaniu dezynfekcja pokoju i oznaczanie specjalną informacją gwarantującą jego bezpieczeństwo sanitarne.

2. W trakcie pobytu Gości pokoje sprzątane tylko na życzenie Gości lub po trzeciej dobie pobytu ( zaleca się raczej wymianę pościeli i ręczników, uzupełnienie niezbędnego asortymentu bez wchodzenia personelu do pokoju – poprzez przekazanie pod drzwi Gościa)

3.  Zakaz przebywania w Hotelu osób bez meldunku.

4. Dla wspólnego bezpieczeństwa Gości oraz Pracowników prośba o otwieranie wszystkich okien znajdujących się w pokoju, przed jego opuszczeniem w dniu wymeldowania lub przed sprzątaniem.

5. Pokoje zaaranżowane wraz z częścią jadalną.

6. Serwis pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach.

7. Serwis pokoju odbywa się w czasie nieobecności Gości w pokoju.

 PRACOWNICY:

1.Systematyczne szkolenia personelu, zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych.

2.Bezwzględne przestrzeganie nowych standardów pracy w maseczkach lub przyłbicach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni.

3.Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) każdemu pracownikowi przed przystąpieniem  do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.

4.Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników.

5.Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.

6.Przebywanie  w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej  odległości.

RECEPCJA:

1. Wysyłanie deklaracji zdrowotnych do Gości (przed planowanym przyjazdem) jako dokumentów niezbędnych do podpisania przez każdą osobę meldującą się w Hotelu.    (formularz „Ankieta/oświadczenie związane z pobytem Gości w Hotelu Platinum Palace***** Wrocław podczas stanu zagrożenia epidemicznego”).

2.Mierzenie temperatury bezdotykowym termometrem podczas meldowania każdego Gościa w Hotelu; w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych odmowa przyjęcia  do Hotelu.

3. Stosowanie przez pracowników Recepcji maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek ochronnych.

4. Zapewnienie środków do dezynfekcji rąk i dezynfekcji elementów stanowiska pracy dla pracowników Recepcji – widocznych i łatwo dostępnych.

5. Systematyczna (oraz każdorazowo po obsłużeniu Gościa) dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej, terminala (preferowane bezgotówkowe formy płatności), kart  magnetycznych (kluczy do pokoi), jak również   innych artykułów i urządzeń wykorzystywanych podczas obsługi Gości. 

6. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym/przy recepcji.

7. Ograniczenie liczby Gości obsługiwanych przy recepcji. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi (w kolejce, w przestrzeniach Recepcji i Hotelu). W miarę możliwości, ograniczenie do minimum czasu  przebywania Gościa przy recepcji.

8. Informowanie Gości (podczas zameldowania i w trakcie pobytu) o wprowadzonych procedurach i środkach ostrożności obowiązujących w Hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego.

9. Zachowanie bezpiecznej odległości 1,5 m między Gośćmi, a pracownikami Recepcji.

10. Przybory do pisania dla Gości podawane są zdezynfekowane.

POSIŁKI

1. Serwowanie posiłków do pokoi przez wcześniejsze przyjmowanie rezerwacji – hotel nie pobiera opłaty za Room Serwis.

2. Wyparzenie sztućców oraz naczyń po każdorazowym użyciu lub używanie naczyń jednorazowych. Stosowanie się personelu kuchni i serwisu do norm sanitarnych, określonych obecnymi przepisami sanitarnymi.

CZĘŚCI WSPÓLNE

1. Specjalistyczna i regularna dezynfekcja części wspólnych przez odpowiedni sprzęt i stosowane środki.

2. Dezynfekcja wszelkich powierzchni oraz  mebli, klamek, armatury, poręczy.

3. Szczególna dezynfekcja łazienek w częściach wspólnych.

4. Szczególna dezynfekcja wind.

5. Dostępne stacje ze środkami do dezynfekcji rąk.

6. Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczenie  liczby produktów dostępnych dla Gości i wydawanych  na życzenie.

 ZAMKNIĘTA STREFA SPA WRAZ Z JACUZZI I STREFĄ FITNESS

 ZAMKNIĘTA RESTAURACJA, BAR.

 ŚCIEŻKI SPACEROWE, ROWEROWE ORAZ TERENY ZEWNĘTRZNE - DOSTĘPNE.

 

Sprzątamy – Dbamy – Zapraszamy

Sprzątamy hotel zgodnie z wytycznymi stosując obowiązujące procedury.

Dbamy o Gości i pracowników, wprowadzając wszelkie środki maksymalizujące poczucie bezpieczeństwa rekomendowane przez Światową Organizację Zdrowia i GIS. 

Zapraszamy Gości do naszego hotelu z takim samym ciepłem i gościnnością, jak zawsze. Chociaż epidemia COVID-19 staje się naszą rzeczywistością jesteśmy pełni wiary i nadziei, że zachowując wprowadzone środki ostrożności uda nam się ją pokonać i znów w pełni cieszyć się możliwością podróżowania i wypoczynku.

Wierzymy, że wdrożone działania minimalizują zagrożenie zarażeniem. Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie są dla nas najwyższym priorytetem. Wierzymy, że pomimo zaistniałej sytuacji – Państwa pobyt będzie należał do udanych. 

Zespół Hotelu Platinum Palace****Wrocław